• Krachttraining Real Fitness is gespecialiseerd in krachttraining. De beste manier om je kracht- en je spiermassa te vergroten is door de 3 grote basisoefeningen uit te voeren. deze oefeningen zorgen ervoor dat het hele lichaam sterker wordt en er beter uit gaat zien. Het belangrijkste bij deze 3 oefeningen is de juiste techniek. Deze 3 oefeningen samen heet : Powerliften.
  • Personal Training Personal Training is een uiterst effectieve manier van trainen.Wij stellen voor een voor u op maar gemaakt trainings- en voedingsschema op. Daarnaast trainen wij u één op één, of in klein groepsverband (maximaal 4 personen).Wij kunnen trainingen geven voor elk doel :Afvallen,spiermassa aankomen, wedstrijdvoorbereiding, revalidatie, betere conditie enz.
  • Groepslessen
Onze groepslessen zijn stuk voor stuk effectieve trainingen.De groepslessen zorgen o.a. voor vetverlies, krachttoename, betere motoriek, betere conditie en betere algehele gezondheid.Daarnaast is de gezelligheid ook belangrijk bij onze lessen.Onze lessen zijn onder te verdelen in :- Functioneel Trainen- Kickboksen- Fitboksen- Krachttraining
  • 1

Laatste Nieuws

  • icon
image
Powerlifting
Onze eigen Benjamin Faal is weer in de prijzen gevallen afgelopen weekend bij de DRC Cup in Tilburg. Met een hele nette 2de plaats en verschillende Records heeft Benjamin weer laten zien dat hij bij de top van Nederland hoort.
image
6 Lifters van Real Fitness hebben zich bewezen bij de Powerlifting Beginnerswedstrijd in Geldrop. Michael Mirza, Joyce Bruggink, Mathijs Teela, Rutger ten Hove, Albert Goossen en Jan Willem ten Hove deden allen voor de eerste keer mee met een echte Powerliftwedstrijd.
image
Met Bootcamp trainen we alle spiergroepen op hoog tempo en op verschillende manieren. Op deze manier heeft de training meerdere positieve uitwerkingen, zoals : vetverbranding, conditietraining, krachttoename, betere motoriek en kracht- en spiermassatoename.
image
Elke dinsdag en vrijdag geven wij Kickbokstrainingen bij Real Fitness. Kickboksen is een goede workout voor vetverbranding, voor de core en voor een betere motoriek. De Kickbokstrainingen zijn onderverdeeld in Beginner en Gevorderde.
image
Naast Kickboksen geven wij ook de les Fitboksen. Deze les is puur gericht op de basistechnieken van Kickboksen en op vetverbranding en conditietraining. In deze les gaan we een uur lang los op de bokszak, pads en trapkussens. In deze les wordt er niet gespart.
image
Voeding
Naast alle trainingen, is voeding heel belangrijk voor een goed resultaat. Voor elk doel is een ander voedingsplan nodig. Maar of je doel nu afvallen of juist zwaarder worden (meer spiermassa) is. Wij kunnen je helpen door een op maat gemaakt voedingsplan voor je te maken,